lørdag 17. januar 2009

SKODILLA

Da har jeg klart det kunststykket igjen!!!, å bestille meg 3 par støvletter på nett! Har bare helt dilla på sko og støvletter..... Er sikkert flere som kjenner seg igjen etter det jeg har skjønt. Disse fant jeg her. Syntes de var kjempeflotte med frynser. Kan brukes til både bukser og kjoler/tunikaer m.v. fremover.
Og så var det disse to. De fant jeg her. De kan også brukes til det meste.




Og så slengte jeg på denne i samme slengen. Syntes fargen var så flott. Den fant jeg også her.



Gleder meg til å få pakker gitt!i Det er jammen meg skummelt å sitte i sene nattetimer å kike i nettbutikker.................................

2 kommentarer:

Crinoline sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen hos meg.Trekning i morgen.Ja,butikker på nett er nok litt farlig for lommeboka,men det er jo så mye fristende...

Anonym sa...

Hei.
Ja, det er fristende å sitte å se på nettbutikker. Flotte ting du hadde bestilt.
ha ei fin uke