fredag 5. juni 2009

JEG HAR VUNNET!

I går da jeg var innom NIB oppdaget jeg til min overraskelse at jeg var trukket ut som vinner av konkurransen til Velkommenhjem. Heldige meg! Fritt valg blandt de flotte clogsene hun har tatt inn.

Jeg valgte meg disse:


Gå inn i nettbutikken og se hvilke andre modeller hun har. Hun skulle få inn nye sko i dag.

Som en trøstepremie gir hun kr. 100,- i rabatt til de som bestiller sko hos henne i løpet av juni måned. Send henne en mail med modell, farge og strl.

1 kommentar:

Velkommen AS sa...

Hei! Så kjekt at du reklamerer for nettbutikken min :o) Skoene kom dessverre ikke på fredag. Jeg sender dem så snart de kommer, slik at du kan gå sommeren i møte i "verdens flotteste clogser"... (Satser på at de kommer på mandag).
Mvh, Astri
http://velkommenhjem.blogspot.com/