lørdag 1. november 2008

PAKKE FRA BOLIGFRYD

Da har jeg jammen fått pakke i dag igjen. Denne gangen fra Boligfryd. Her ser dere hva jeg fikk:


To flotte kjøkkenhåndkleder fra House Style som jeg tenkte jeg skulle sy puter av, en kjøkkentavle som jeg kan skrive beskjeder, huskeliste på (fant ikke noe kritt i farten) og i gave fikk jeg en handleliste-blokk med blyant fra Nigella Lawson. Tusen takk, det var koselig! Og jeg som elser Nigella!

Og så fikk jeg 4 sånne flasker. Den ene skal jeg ha selv, og de 3 andre er julegaver. Da kan jeg krysse av enda flere på julegavelista mi! Det er litt vanskelig å se på bildet, men det står Juledram på flaska og så er det "delt inn i" 4 på siden. 1 dram, neste dram (2) og så videre. Hm. 4 drammer på ei så stor flaske det var lite. Kunne nok godt ha vært delt inn i eller 8 kanskje. Trodde faktisk den var mindre, men jeg tror jammen meg at den tar 1 liter. Flaskene kommer fra Ib Laursen. Syntes de var virkelig flotte.

Fortsatt god helg til dere som er innom!

13 kommentarer:

Ingunn sa...

Så mye fint du har bestillt deg i det siste da;)Masse fint. Skulle gjerne hatt en slik tavle selv!

håper du har en god lørdag!

Hjerterom sa...

Pakke to dager på rad :)Mye fint du har fått..Koselig blogg og fine bilder
God helg
Siw

Unknown sa...

Pakken far boligliv var fin...du er heldig. Jeg likte godt flaskene, ser de for meg med hjemmelaget likør...fin julegave til de som har alt.Takk for ideen
Klem...Ellen

Vår lille hage sa...

Kjempemye fint ! Jeg liker også å handle hos Boligfryd!

Klem Simmas Hus

Bjørkely sa...

Oi, oi, oi kan du legge ut julegavekjøpene dine på bloggen?
Du blir ikke avslørt nå da? :)

tinemor sa...

Så mye flott du har bestilt deg.
De trekkene likte jeg.
Kanskje jeg å skulle bestilt...
;-)

A Seaside House sa...

Så masse fint du har fått!!

HjemmeKoz sa...

Hei hei... ville bare svare på det spørsmålet du lurte på da du så bilde av den krukken med sjokkolande. he,he. du lurte på hvor lenge jeg klarte å ha de der.he,he. nå er det tomt, men jeg holdt ut forholdsvis lenge da;)

Ha en fin kveld!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Så du har fått snopegave i posten, hi hi, veldig fine saker, og lure julegaver.
Kos deg med flasken.
Klem

AG sa...

Så morsom flaske du har bestilt! Godt julegavetips:)
Ha en finfin helg!

Unknown sa...

Hei,

Vi ønsker å komme i kontakt med gode, norske interiørbloggere.
Supert om du vil sende meg din mailadresse - dersom du ønsker å holdes oppdatert om våre interiørkunder.

Mvh
Trine/Star PR
trine.thorbjornsen@starpr.no
www.starpr.no

Tina sa...

Hei igjen. Jeg skal undersøke med pc-gutta på jobb i morgen om de vet. Jeg sitter på mac og der funker det som bare det. Jeg sjekker så hører du fra meg.
To dager med pakker må være morsomt du. Venter spent på noen julegaver jeg har bestilt fra Lunehjem jeg også, spennende. De har jo bare så masse fint! Ha en finfin kveld!

Anonym sa...

Hei,

Nå skal jeg komme på besøk og gjøre meg litt mer bekjent med deg!

Jeg har fått i oppgave å kjøpe Julegave til deg!!!!

Ha en fin novemberhelg! Klem Ann-Chrisitn