torsdag 16. oktober 2008

SANDEFJORD



Her er meg igjen med et lite hjertesukk. Var i Oslo i helgen og gikk innom det som var av butikker som kunne ha Green Gate, uten hell. Merkelige greier! Når man skal ha tak i noe, så er det klin umulig! Glemte selvfølgelig laderen til kameraet mitt (som var utladet) hjemme, så det blir dessverre ikke noen bilder fra jenteturen i Oslo. Kanskje like greit det.

Vil gjerne ha dette flotte bestikket og serviettene....



Nå skal jeg imidlertid til Sandefjord om 2 uker og lurer på om det er noen av dere damer der ute som vet noen som selger Green Gate der. Jeg er også kjempeinteressert i Riviera Maison, så kom gjerne med tips til meg om noen i Sandefjord forhandler dette. Ønsker i det hele tatt tips om flotte interiørbutikker i sentrum av Sandefjord.


Ønsker meg veldig denne hyllen




...... og dette gulvteppet!


I det hele tatt så ønsker jeg meg det meste av nye Green Gate og Riviera Maison for tiden!!!!!!


"I want it all, and I want it now!" - kjent tekst fra en av Queens gamle låter. Passer bra for meg nå.

17 kommentarer:

Guttemamma sa...

Nå Ifant jeg bloggen din,så koselig! Signerer deg på ønskene dine, har særlig dilla på Greengate! I mitt distrikt selges det på "Dorothea" på Vinterbrosenteret i Ås og "Lille due" i Drøbak. Men det er jo langt fra deg...:-( Men har sett det i noen nettbutikker, søk på Greengate, så popper det nok opp noe! Lykke til!

Solveig sa...

Så dumt du ikke fant det du ville ha! Men håper du finner det når du skal på neste tur:)
Green Gate har jo så mye fint! Og de butikkene som har det,pleier å ha litt bedre utvalg enn nettbutikker. Men hvilke butikker som selger kan jeg ikke hjelpe deg med.

Ha en kjempe fin dag:)

LillaLykke sa...

Jeg har ikke så god peiling på Green Gate, men vet om noen flotte interiørbutikker i Sandefjord.

Du har bl.a. Cordelias hus (http://www.cordeliashus.no/), Lykke og Milde Himmel. Rett ved Lykke ligger det en ny interiørbutikk som har veldig amerikansk stil om jeg husker rett. Og så har du en ute ved de sjøhusene som heter Life living (http://www.lifeliving.no/).

Karna sa...

Kan nok ikke hjelpe deg der, men jeg tror det er flere butikker som selger RM der hvis jeg ikke tar helt feil....Lykke til med jakten!

Min lille krok i verden sa...

Hei

Jeg trenger adressen din til julegavenytteringen.
Send deg ti meg på :
radiolog08@gmail.com
Ha en fin kveld!

Anitas hus sa...

Hei,
Takk for koselig kommentar på bloggen min.
Kjedelig å dra på shopping og ikke finne det du er ute etter.
Jeg kan nok ikke hjelpe deg så veldig, men jeg var en tur i Sandefjord i sommer og det var mange lekre interiørbutikker der.
Sandefjord er jo ikke verdens navle, men en koselig by som det er greit å finne fram i, så du finner helt sikkert de flotte butikkene;)
Ha en fin dag!
Klem:O)

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei på deg! Åhh det der er så irriterende , å ha forhåpninger om å finne det en ønsker seg og så er det bare ikke til å oppdrive..., men du Chistina Låvebutikken sender Greengate om det kan være til hjelp. Hun har bestikket, er nesten sikker på det,
Ha en fin kveld.
Klem

Magdalena sa...

så godt det snart er jul,- da er det lovå ønske seg massssse....
klem og god helg~~

Forglemmegei sa...

hei og takk for besøket er så enig så enig. madrugada er helt rå og det blir et tap når de slutter... koselig blogg du har, elsker også green gate
vi sees
klem cailla

Lisemoren sa...

Takk for besøket hos meg, og hyggelig kommentar. Nå fant jeg siden din også, og her likte jeg meg godt. Kommer gjerne igjen. Skjønner godt at du ønsker deg alle de fine tingene, det er snart jul vet du. Jeg har rundt jubileum like over jul, og alle spør meg hva jeg ønsker meg. Kanskje jeg skulle la meg inspirere til å lage et innlegg jeg og. De leser jo siden min. Ha en fin dag.

Jorunn sa...

Tuusen takk for gratulasjoner, det varmer!!
Jeg er også veldig glad i GG og RM! De har bare fantastisk mye fint da :0) Håper du finner noe i Sandefjord.

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Tusen takk for koslig tilbakemelding :) Nokre flotte bilder du har her! Skulle gjerne hatt ja :) Ha ein super kveld! :)
Godklem :)

Photo-Me-Life sa...

ÅÅÅÅ det gulvteppet der har jeg sett på. Vet du hva det koster og hvor man får kjøpt det?? Er det ikke Rivièra?

Den reolen var også veldig fin altså.

Siren sa...

Takk det samme til deg, og så hyggelig at du la igjen en kommentar...alltid koselig det!
Ha en flott helg!
:)

Anonym sa...

Hei.
Takk for kommentar på siden min,
Klart du kan lagre den oppskriften.

Synd du ikke fant butikkene du var ute etter i Oslo.
Er ikke så mye av GG her i Bodø heller=(
Ha ei fin, fin helg.
Hilsen fra Agathe si sie.

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Fargerike Dagny sa...

Utrolig kult gulvteppe :) Enig i at Riviera Maison har utrolig mye fint!