tirsdag 23. september 2008

BØKER TIL INSPIRASJON

Har fått pakke fra Capris i dag. Er blitt inspirert av flere andre bloggere når det gjelder bøkene om Costal style og Hamptons. Gleder meg masse allerede til å drømme meg bort i disse. Har smugtittet allerede.

Leste også hos Hvit Stil om de Sjoko-Hi-Hats som hun hadde funnet oppskriften på i denne boken. Hun skrøt veldig av boka og jeg som elsker oppskriftsbøker, måtte bare ha denne også. Det blir nok en del baking fremover. Min datter som fyller 12 år om en måned, har allerede bestilt Hi-Hats til bursdagen sin. Får håpe jeg får til disse da.


Gleder meg til helgen, da skal jeg kose meg med disse bøkene. Skal snart legge meg. Må opp kl. 0330 i natt for å ta bussen til Evenes. Skal ta morgenflyet kl. 0650 til Oslo. Det er selvfølgelig alt for tidlig å stå opp midt i natta, men må man så må man! Skal på en tilstelning i den nye Operaen i morgen. Det blir spennende. Drar hjem igjen tidlig torsdag morgen, så det blir lite tid til shopping. Får ta det igjen senere. Jeg og to venninner drar til Oslo i midten av oktober på en langweekend-tur med shopping og champagne m.m.

Da får dere i blogglandia ha en god natt!

OOOPS! Glemte visst at det var tirsdag og en av mine yndlingsserier, Greys Anatomy, på TV. Da blir det nok ikke natta før jeg har fått med meg Mc Dreamy & Co.

Ingen kommentarer: